Shop Forum More Submit  Join Login
:iconcjc728:cjc728 posted a status
*Eats popcorn while watching a creepy MLP speedpaint* :3c

Devious Comments

:iconpandoraloveheart:
PandoraLoveHeart Featured By Owner Jan 28, 2018  Student Digital Artist
In bed waiting for sleep to come or pass the time by looking at my watch list because I slept all day. 3:
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
Really?
Reply
:iconpandoraloveheart:
PandoraLoveHeart Featured By Owner Jan 28, 2018  Student Digital Artist
Yeah. I had a massive headache which made me stay in bed all day and only eat one meal. Which is bad cause I'm starting not to eat as much cause I got five teeth removed! TT-TT
Reply
:icongoryroxie204:
Goryroxie204 Featured By Owner Jan 28, 2018  Student Digital Artist
oh wow.
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
Yup
Reply
:icongoryroxie204:
Goryroxie204 Featured By Owner Jan 28, 2018  Student Digital Artist
;u;
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
;u;
Reply
:iconeeveelover14:
EeveeLover14 Featured By Owner Jan 28, 2018  Hobbyist Digital Artist
Hun nuh uh also this

New Three by EeveeLover14   :3 a gift for you for the gift for me (The whole sans daycare thingy when you ever get back to that)
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
So cool! :3
Reply
:iconeeveelover14:
EeveeLover14 Featured By Owner Jan 28, 2018  Hobbyist Digital Artist
OH BTW!! Have you seen my status post we never rp with eachother on g+ so why not rp here?
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
Okai :3
Reply
:iconeeveelover14:
EeveeLover14 Featured By Owner Jan 28, 2018  Hobbyist Digital Artist
Another thing srry for making you a girl for some reason the male looks weird in my eye..
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
It's okay
Reply
:iconeeveelover14:
EeveeLover14 Featured By Owner Jan 28, 2018  Hobbyist Digital Artist
Just check my page if you wanna do the werewolf rp~
Reply
:iconinkdrop10:
Inkdrop10 Featured By Owner Jan 28, 2018  Student General Artist
Is it interesting????
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
Yeah, Then I got bored but is still eating popcorn
Here's the speedpaint: www.youtube.com/watch?v=kDoRLF…
Reply
:iconinkdrop10:
Inkdrop10 Featured By Owner Jan 28, 2018  Student General Artist
Thx
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
No Probs! :3
Reply
:iconwhitepeashooters:
WhitePeashooters Featured By Owner Jan 28, 2018  Hobbyist Digital Artist
You eating popcorn. :lolpopcornplz: Popcorn Ghost Child Emoticon 
Reply
:iconcjc728:
cjc728 Featured By Owner Jan 28, 2018  Professional Digital Artist
Yup! :3
Reply
Add a Comment: